| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
studentka ***

|
Wysłany: Nie Mar 07, 2010 20:31 Temat postu: |
|
|
hejooo... no ja też studiuję. od października. pedagogikę. i też studia miały mnie wyleczyć. tyle że... no tak, oczywiście, fajnie jest, fajne studia, bardzo chce tu być i tak dalej... ale to nie jest jednak lekarstwo prawdę mówiąc to mi się pogorszyło... i to bardziej niż kiedykolwiek. no nie wiem, myślałam, że zajmując myśli,ręce, czas i życie, ucząc odpowiedzialności, pokazując możliwości i zapoznając z innymi ludźmi studia mnie wyleczą. za dużo bym chciała, wiem. ale dopiero teraz, ech szkoda no. ale i tak plus dla mnie za to, że nie obraziłam się na studia. dalej je "kocham" ( no może z wyjątkiem wtorkowego kolosa na którego nie nauczyłam się jeszcze nic i to z winy użalania się nad sobą)
ale nie ukrywam, że studia to dla mnie wyjątkowo ważna sprawa... no i tak jakoś chciałam się podzielić. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
w niebo weteran

|
Wysłany: Nie Mar 07, 2010 22:59 Temat postu: |
|
|
| studentka napisał: |
| hejooo... no ja też studiuję. od października. pedagogikę. i też studia miały mnie wyleczyć. tyle że... no tak, oczywiście, fajnie jest, fajne studia, bardzo chce tu być i tak dalej... ale to nie jest jednak lekarstwo prawdę mówiąc to mi się pogorszyło... |
A kto tu pisał, że studia miały go wyleczyć? Można sobie pomyśleć, że studia, praca, związek, nowe miasto, tymczasem wszystko to zależy od nas i sprowadza się do tego, że wyleczyć się możemy tylko My sami, zależnie od tego jak te dostępne nam środki wykorzystamy. Pierwszy krok to terapia, bez dwóch zdań.. _________________ Im wyżej wzlatujemy, tym mniejsi wydajemy się tym, co nie umieją latać. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
studentka ***

|
Wysłany: Pon Mar 08, 2010 7:02 Temat postu: |
|
|
ooo właśnie, z przeprowadzką też wiązałam cudowne leczące właściwości i też dostałam po nosie.
ciach/Katee
to nie jest temat o roli terapii itp. |
|
| Powrót do góry |
|
 |