| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
w niebo weteran

|
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 19:37 Temat postu: studentem być... |
|
|
od tygodnia jestem studentką, ale tym razem w najpraktyczniejszej praktyce
strasznie pokręcony był to tydzień, naprawdę czuję się trochę doroślejsza, może dziwnie to brzmi...?
po pierwszym dniu zaledwie mój chłopak mi powiedział że "studia mnie zmieniły"
tak naprwdę wszystko jest fajnie, wykłady ciekawe, ludzie nowi i ciekawi również, ale coś mam takie dziwne wrażenie że wszystko załamie się nagle przy pierwszej sesji ogólnie mówiąc, trochę się tych studiów boję...
odczułam już jak to dobrze mieć kumpla na czwartym roku socjologii [: taki kupel to źródło informacji, notatek, poprzedniorocznych testów, no i - jakby nie patrząc - wsparcie psychiczne [:
jeśli chodzi o studiowanie, nie czuję się pewnie w tej materii, to nic dziwnego. co myślicie o pierwszym roku??
czy on rzeczywiście jest najtrudniejszy? (hmm pytanie retoryczne?? )
czy są jakieś sposoby żeby się "wdrożyć" ? czy przy systemie punktowym lepiej nie wybierać zbyt wielu kursów na pierwszy semestr? (mi wyszły 4 egzaminy podstawowe + 3 dodatkowe )
czy chodzenie na wykłady jest oplacalne czy to tylko strata czasu ?? czy możliwe jest uczyć się na bierząco ??
czy ten okropny wf naprawdę musi być taki ważny (zlikwidowali nam lektoraty z jakichkolwiek języków na pierwszym roku, ale "na wf chodzić trzeba bezwzględnie" ) i w ogóle co jest ważne, co się przydaje, czego należałoby unikać...?
poratujcie początkującą zdezorientowaną sierotę studencką...  _________________ Im wyżej wzlatujemy, tym mniejsi wydajemy się tym, co nie umieją latać. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
użytkownik-usunięty weteran
|
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 19:49 Temat postu: |
|
|
no wiec nie ma idealnej recepty,niestety.
Jedne wykłady sa swietne i bez nich nie da rady na egzamine.Inne to tylko jakis dodatek. Info nalezy zaciagac od studentow o rok starszych.